Din Personalavdelning i Väst fokuserar på hög kvalitet med personlig service där vi med flexibilitet och anpassningsförmåga möter våra kunders specifika behov.
Kundgaranti: Om ditt företag anlitar en HR-konsult från Din Personalavdelning i Väst så får du en konsult som snabbt kommer sätta i sig i din verksamhet. HR-konsulten som jobbar hos ditt företag har kunskap och kan jobba både praktiskt och strategiskt med HR/personalfrågor
Din HR-konsult får kontinuerlig utbildning inom HR och har i grunden en kandidatexamen i Human Resource Management. Våra konsulter har lång erfarenhet av att olika uppdrag inom HR och vet vilka krav som ställs på arbetsrollen.
Kundgaranti: Våra HR-konsulter är lokala på den ort ditt företag befinner sig och är vid behov snabbt på plats på ditt företag. Konsulten finns även tillgänglig på telefon, e-post samt digitalt. Det finns även möjlighet för dig som kund att komma till Din Personalavdelning i Väst lokala kontor.
Din Personalavdelning i Väst vision är att skapa förutsättningar för företag att få fullt motiverade och engagerade medarbetare som bidrar till företagets framgång och lönsamhet.
Din Personalavdelning i Väst ger kvalificerat stöd i HR, personalfrågor till företag och organisationer. Vi erbjuder HR-abonnemang och HR-Interim tjänster som anpassas utifrån våra kunders behov.
Johan Norrbin, som är grundare till Din Personalavdelning i Väst AB, har över 20 års erfarenhet inom personalområdet och har arbetat med både operativt samt strategiskt inom samtliga HR områden. Johan har en kandidatexamen inom human resource management från Göteborgs Universitet och har arbetat som chef och HR konsult inom både offentlig och privat verksamhet.
Kontakta Din Personalavdelning i Väst AB så hittar vi en lösning som är anpassad utifrån era specifika behov.